- Деталі
- Категорія: Публікації
Інформацію та рекомендації розроблено для корекційних педагогів, які працюють у державних та недержавних закладах, що надають освітні та соціальні послуги дітям з розумовою відсталістю незалежно від підпорядкування, а також інших спеціалістів органів опіки та піклування, закладів соціального захисту населення, ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів, денних центрів, соціальних служб для молоді, психолого-медико-педагогічних консультацій, громадських організацій, студентів, а також посадових осіб, які визначають національну та регіональну політику у сфері соціальних послуг.
Зміст
Вступне слово
Передмова
Розділ 1. Стигма: етичні та професійні аспекти
Розділ 2. Права дітей з інтелектуальною недостатністю
Розділ 3. Дитина з інтелектуальною недостатністю в закладі. Рекомендації для фахівців щодо дотримання особистих прав дитини
Висновки
Додатки