Інформацію та рекомендації розроблено для корекційних педагогів, які працюють у державних та недержавних закладах, що надають освітні та соціальні послуги дітям з розумовою відсталістю незалежно від підпорядкування, а також інших спеціалістів органів опіки та піклування, закладів соціального захисту населення, ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів, денних центрів, соціальних служб для молоді, психолого-медико-педагогічних консультацій, громадських організацій, студентів, а також посадових осіб, які визначають національну та регіональну політику у сфері соціальних послуг.

 

Зміст

Вступне слово

Передмова

Розділ 1. Стигма: етичні та професійні аспекти

Розділ 2. Права дітей з інтелектуальною недостатністю

Розділ 3. Дитина з інтелектуальною недостатністю в закладі. Рекомендації для фахівців щодо дотримання особистих прав дитини

Висновки

Додатки

 

Сідєльнік Л., Кравченко Р., Гончар Л. Як захистити дитину з розумовою відсталістю у ході надання освітніх та соціальних послуг. – К.: 2006. - 64с.

Гаряче повідомлення: Знайомтесь з міжнародним сайтом інфоресурсів www.infodisability.org